Абе колеги ,има ли и други сьс 33ки 4x4,дето се движат в зимни условия,даите мнения,коментари нещо,щото моята я обух онзи ден и искам да ви кажа ,че тая бракма просто не спира никаде,абе то голямо газене в снега днес каде ли не ходих с нея ,просто няма спиране,че мисьлта ми беше,много сьм доволен от машината,цял ден дрифтя. Обещавам да кача и клипче,ама нека понатрупа малко повече сняг
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 33 4x4 в зимни условия
Collapse
X
-
Моята нарочно я катерих по планината и е истински Катър!
Гумите ми са нови и скъсах доста джипове, дето са още с летни гуми, ама с много гъзария!
Съвсем друга кола е.
В 20 см. сняг върви, без да има нужда от вериги!
Много ме кефи!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Само внимавай да не се увлечеш много,защото на по-висока скорост ми се струва че става по-нестабилна в завоите.Поне при мойта беше така,но пък минаваше отвсякъде.
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщениеСамо внимавай да не се увлечеш много,защото на по-висока скорост ми се струва че става по-нестабилна в завоите.Поне при мойта беше така,но пък минаваше отвсякъде.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМоята нарочно я катерих по планината и е истински Катър!
Гумите ми са нови и скъсах доста джипове, дето са още с летни гуми, ама с много гъзария!
Съвсем друга кола е.
В 20 см. сняг върви, без да има нужда от вериги!
Много ме кефи!ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
Alfa Romeo 145 3.0V6
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеДа не си бил с различни диференциали? Или пък с различини гуми?
Все пак внимавам, щото покрай пътя се хвърлят все самонадеяни джипове.
Иначе в старт и завои има убийствено предимство.
Но и гумите ми са абсолютно еднакви!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Я дайте малко информация за 4х4 системата на 33.
Да споделя от вчера, един приятел си купи ауди 100 2,8 куатро и се опита да направи ето това
http://www.youtube.com/watch?v=NuElMwRYfHI
остана само с опитите де....sigpicex
147Q2
300bhp/606nm
Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars
Comment
-
Много е проста.
Централния вал на скоростната кутия е удължен назад и завършва с шлици, на които се надява муфата, която зацепва кардана към него.После следва старомоден диференциал.
Това за моята.
Другата версия е подобна, но там има един съединител на кардана, който приплъзва при големи разлики в натоварването между предния и задния мост.
Нищо особено, но доста добро.
Аудито има и блокаж на задния диференциал, но по мои наблюдения и това не помага при хронична кретения!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМного е проста.
Централния вал на скоростната кутия е удължен назад и завършва с шлици, на които се надява муфата, която зацепва кардана към него.После следва старомоден диференциал.
33-ката няма блокажи на дифовете, но каквото и да стане, 2 от 4-те гуми винаги въртят (само, че на мост по гума)
Проблема е, че ако не се карат с еднакви гуми, може да счупиш някой от 2-та диференциала, кото иначе са на 100% еднакви.
---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:24 ----------
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМного е проста.
Централния вал на скоростната кутия е удължен назад и завършва с шлици, на които се надява муфата, която зацепва кардана към него.После следва старомоден диференциал.
Това за моята.
Другата версия е подобна, но там има един съединител на кардана, който приплъзва при големи разлики в натоварването между предния и задния мост.
Нищо особено, но доста добро.
Аудито има и блокаж на задния диференциал, но по мои наблюдения и това не помага при хронична кретения!Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеПроблема при Ауди е, че има междуосов диференциал, а при 33 няма такъв.
33-ката няма блокажи на дифовете, но каквото и да стане, 2 от 4-те гуми винаги въртят (само, че на мост по гума)
Проблема е, че ако не се карат с еднакви гуми, може да счупиш някой от 2-та диференциала, кото иначе са на 100% еднакви.
---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:24 ----------
Не централния вал бре, вторичния, или още казано пиньона, все едно, че на пиньона са вързани 2 еднакви корони. Това е, тъпо, ма надеждно и сигурно.
Аз се объркахНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДа бе!
Аз се объркахALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
Alfa Romeo 145 3.0V6
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6
Comment
Comment